Skip to main content

Profile AmiruddinBasri

 

Nama : Mohd Amiruddin Bin Mohamad Basri

Tarikh Lahir : 12 02 1990

Umur : 26

Tempat Lahir : Hospital Baling Kedah

Pendidikan:

TADIKA

Memulakan persekolahan di Tadika saya dah Lupa nama tu. Kemudian menjejakkan kaki

ke alam sekolah rendah di Sekolah Rendah Tungku Putera. Saya bukan orang yang rajin belajar…

jadi banyak masa saya buang masa tu tapi cita-cita dan angan-angan lebih dari pengetahuan..

(Nak Gajikan Orang-orang yang pandai-pandai)

SEKOLAH RENDAH

Selepas mendapat  keputusan yang cukup-cukup makan didalam UPSR saya tak cuba mintak

mana-mana sekolah yang best dan memang tak layak pun.. Yang layak Sekolah Menengah Tunku Putera.

SEKOLAH MENENGAH ( FORM 1 – FORM 3 )

Di sekolah ni pun saya masih lagi buang masa cuma bab agama ja saya focus yang lain gutu-gutu ja.

Selepas PMR saya buat keputusan untuk berhenti sekolah untuk belajar jadi seorang usahawan

yang berjaya dan saya yakin dengan cara ini saya akan dapat kebebasan hidup.

Ciri-Ciri :

  1. Peramah
  2. Tegas
  3. Suka Tersenyum (^_^)
  4. Tidak berapa suka tangguhkan kerja
  5. Quick learner

Ciri yang tidak disukai :

  1. Tidak tepati masa
  2. Penipu
  3. Hipokrit
  4. Remaja yang merempit , dadah dan segalanya yang mengkhayalkan(sedarlah wahai bangsaku)
  5. Berlagak superior

AKAN DI UPDATE LAGI. SILA TUNGGU YE!

Jangan lihat sesiapa yang berbicara, tapi dengarlah apa yang mereka bicarakan, Tiada siapa

yang paling pandai & bodoh di dunia ini kerana setiap yang pandai itu boleh menjadi bodoh

& setiap yang bodoh itu boleh menjadi pandai…

Facebook : Amiruddin Basri

Blog Rasmi : www.amiruddinbasri.com

9 thoughts on “Profile AmiruddinBasri

  1. Orang cerdik biasanya lebih pandai sebab dia pernah bodoh manakala org yang dah bodoh sememangnya bodo sunguh2 tak thu nk ghoyag betapa bodohnya dia dan tak besa pandai lasunggg tapi boleh jadi pandei telasunggggggggg

  2. Pastinya sob blog kamu bakal terkenal !Dan kalo mlaaash unik, mungkin relatif lah orang menilai mas !Belum tentu semua yang unik itu lucu, dan yang lucu itu pasti unik

  3. membuat terkenal, yap punya kekniuan dan identitas sendiri, entah mengenai konten maupun tampilannya, dan setiap artikelnya pasti ditunggu2 eheheepunya saya dah unik belum ya, ehehee

  4. Hallo anak nongkrong blog,Numpang kalenan lagi ma rumah baru nih mel, yg lama dah ilang dari peradaban dunia maya. Tlg di link lagi yak , jzk.SUKSES SELALU! :)-adr-

  5. I simply want to say I am just very new to blogging and definitely liked this web-site. Probably I’m likely to bookmark your site . You surely come with great articles and reviews. Regards for sharing your webpage.

  6. ketika dia sudah merkncanaean sesuatu yang bakal ‘pasti’ dari kacamata manusia itu, dia justru makin resah, makin ‘ilfil’ katanya, merasa ga jelas dan rasa tak percaya bahwa sebentar lagi statusnya akan berbeda yah kayaknya semua wanita akan merasakan hal itu,, dan bukan hanya wanita, laki2 pun akan merasakan hal yang sama, aku menyebutnya sebagai usaha maksimum dari syaitan untuk menggagalkan manusia menjalankan perintah ALLAH, dan itu dialami juga oleh aku dan mantan pacarku (istriku) ..

  7. Mohon dukungannya dalam Pemilihan Blog Guru Terbaik “GURARU BLOG AWARD 2011”.Klik untuk meunkdung saya.Terima kasih atas suppor yang rekan berikan..

  8. untuk sekarang yang saya tau tiap mkgeajunan GUP, SPM yang diajukan hanya dilampiri SPTB saja, untuk SPJ ga perlu lagi, biasanya SPJ itu diperlukan untuk laporan LKKA yang diminta oleh KPPN, namun karna skarang KPPN *di kota saya, ga tau klo di tempat lain* tidak meminta lagi laporan tsb, jadinya SPJ tidak sampai lagi ke tangan KPPN, akan tetapi, terkadang msh ad instansi internalnya yang msh meminta laporan tsb, contohnya di instansi saya, BMKG, masih ada membuat Laporan LKKA per bulannya, yang mana per selain SPM, SPP,SPTB juga dilampiri fotokopi SPJ atau bukti pengeluarannya tersebut, demikian, smoga bisa membantu

Leave a Reply